Magnet Rezeki Yang Mungkin Anda Boleh Cuba

8:40 AM

Magnet rezeki ni macam macam.

Mesti percaya  Allah bantu dalam urusan harian.

Banyak keajaiban dalam sehari harian. Tapi tetaplah tak sama dengan cerita Harry Potter.


dan keajaiban yang Allah bagi confirm lg hebat dari cerita cerita ahli sihir dan cerita dongeng 7 hari 7 malam.

Amalan amalan harian sebenarnya bantu kita dekat dengan Allah dan menjemput keajaiban serta magis magis dalam hidup

Walaupun mula mula rasa malasnya nak buat.Tapi bila dah buat manis.

Kalau tak buat teringat ingat.

Sejak duduk dalam Shaklee lagi macam macam dapat belajar.walaupun sebenarnya sebelum ni tahu je semua semua tu tapi tula..buatnya tidak.

Apa yang saya konsisten tak la banyak.

Dahla tak banyak kadang kadang lengai jugak.

😀Yasin lepas Subuh (cuti sekolah Yaasin pun cuti jugak.wuhuhu)

😀Alwaqiah sebelum tido (cuti jugak bulan 12 ni)

😀Dhuha 4 Rakaat

😀Doa 

😀Saya sentiasa percaya yang saya akan dapat apa yang saya nak.Allah pasti bagi.

Permintaan kita sebenarnya terlalu kecil dihadapan Allah .Tak tertanding dengan kuasa yang Allah ada.

Jadi..mintak lah sebanyak banyak nya.Yakin kita yang akan dapat magik tu.Yakin Allah akan tolong.

Tanya dan mintak dengan Allah.Insyaallah jika baik dan Allah izinkan pasti dapat.

Benda bende ni lah yang sangat membantu dalam urusan kehidupan saya anak.beranak.

Berani?sebenarnya saya takut juga.

Kaya?adakala sesak juga

Senang?ada benda yang susah nak diatasi jugak.

Sedih?tentu sekali ada

Tapi..Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha pengasihani..saya disini kuat meniti hari hari .

Walau ada badai..masih sempat naik jetski😀


Yeah!!!

Eh bab yang cuti tu tak payah la tiru..buruk beno tabiatnye.


Wahidah Azizan
0124698356

You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Arkib Blog

Hubungi Al-Fateh

Popular Posts