, ,

ADVANCE JOINT HEALTH TABLET (AJHT)

9:28 PM



NAK BELI 1,2,3 ATAU BERAPA SAHAJA YANG ANDA MAHU.. HUBUNGI SAYA SEGERA!!!

0124698356 / www.facebook.com/ipohtaiping
id :885761

Advanced Joint health tablet:


Advanced Joint health tablet:

Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah formulasi proprietary yang menampilkan kombinasi bahan-bahan yang amat berkesan, yang dapat menyokong pergerakan, kelenturan sendi dan fungsi sendi yang sihat. Ia dihasilkan dari ramuan aktif yang bertindak dengan pantas bagi menyokong makanan kesihatan yang diperlukan oleh sendi-sendi.




1. Menyokong keselesaan sendi: Ekstrak Boswellia berfungsi untuk meminimakan antiinflamatori (bengkak/radang) pada sendi.



2. Bertindak sebagai ‘pelapik’: Ekstrak jagung - sumber glucoseamine membantu mengekalkan kesihatan tulang rawan dengan meminimakan geseran... ada juga yang kata fungsinya sebagai pelincir. Kalau tak biasa sebut glucoseamine...mungkin biasa dengan brand via*ril S, A*ril...etc...itulah kandungan bahan aktif yg ada di dalam AJHT Shaklee ni.


3. Memelihara tisu penyambung yang sihat: Zinc, copper, manganese and vitamin C merupakan nutrien penting dalam kesihatan sendi dengan membekalkan sokongan nutrien untuk kolagen dan komponen tisu penyambung lain yang memberikan kekuatan dan struktur terhdap sendi.


Melalui 3 cara inilah joint health tablet dpt bantu melegakan sakit2 sendi dan juga melancarkan pergerakan penggunanya. InsyaAllah.

Mungkin ini buah tangan alternatif buat ayahanda bonda tersayang ketika pulang nanti. 

Mari lihat testimoni AJHT ni.


satu ujian klinikal telah dibuat dan ternyata Advance Joint Healt tablet Shaklee bertindak lebih cepat dari jenama terkemuka

KDT:LYNA NOH


























You Might Also Like

2 comments

  1. salam..akak bende ni betul2 berkesan ke? nak cubelah..saya baru jatuh.salu sakit2 blakang

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam.anim, insyaallah berkesan. ayah dengan mak akak pun makan AJHT jugak. Alhamdulillah ok.anim boleh sms akak atau tinggal kan cntc number senang nak berurusan.

      Delete

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Arkib Blog

Hubungi Al-Fateh

Popular Posts