, , ,

Cara, Sebab dan Manfaat Mendaftar Sebagai Ahli Shaklee Bersama saya

4:29 AM

Assalamualaikum..

Apa khabar semua? Diharap semua sihat. Bagaimana agaknya bajet perbelanjaan semua selepas ada nya GST . Cukai yang dikenakan sejak 1 April 2015.Walaupun banyak pihak mengemukakan bantahan.. namun cukai ini tetap dilaksanakan.

Apa yang kita sebagai rakyat perlu lakukan? Memberontak? Mogok? langsung tidak berbelanja? mengawal perbelanjaan atau mencari pendapatan tambahan?

Walau apa yang terjadi, kehidupan perlu diteruskan. Keperluan harian masih perlu dibeli dan perbelanjaan mesti dikeluarkan.

Apa Yang Anda Dapat Apabila Menjadi Ahli kepada sesuatu perniagaan?


1. Mata ganjaran


2.Diskaun hebat


3.Maklumat terkini tentang promosi 

4.Pelanggan lebih dihargai


Di Shaklee anda sama sekali tidak diwajibkan untuk berniaga apabila menjadi ahli.

Kisah Saya dan Shaklee

Saya konsisten mengambil vitamin Shaklee pada Jun 2012 kerana saya menyusukan anak saya yang paling kecil. Melihat keberkesanan serta perubahan pada diri, Ogos 2012 saya cuba-cuba berniaga. Dengan belajar tentang produk serta pengalaman menggunakan vitamin-vitamin maka Alhamdulillah pelanggan mula bertambah dan perniagaan berkembang tanpa saya rancang. Benarlah Allah sebaik-baik perancang.

Tahukah anda ?


Tahukah anda apabila membeli vitamin untuk penggunaan sendiri turut mendapat pulangan tunai? Ya, jika pembelian mencapai 150uv anda akan mendapat bonus yang akan dimasukkan terus ke dalam akaun bank anda . Malah percuma untuk pendaftaran keahlian jika belian mencapai 200uv.

pengedar shaklee 0124698356
Jadi Ahli dan Rebut Manfaat

Apa Yang Anda Dapat Apabila Mendaftar Sebagai Ahli Shaklee?


1.Pembelian vitamin pada harga lebih rendah

2.Promosi bulanan dengan penjimatan berganda

3.Pulangan wang tunai dengan pembelian minima 150uv

4.Kelas Nutrisi disediakan oleh pihak Shaklee secara percuma dan berbayar 

5.Lain-lain bonus jika aktif berbisnes.

Apa Anda Dapat Jika Mendaftar Bersama Saya

1.Support group yang sangat membantu

2.Konsultasi vitamin secara berterusan

3.Urusan belian menjadi lebih mudah

4.Sentiasa berhubung dengan para Nutrisionis untuk mendapatkan maklumat atau perkembangan terkini.

5.Hebahan maklumat serta informasi kepada ahli dibawah tanggungjawab saya

6.Menjernihkan tentang sebarang isu yang menjadi viral atau salah faham tentang isu-isu vitamin yang pelbagai.

7.Anda tidak perlu membuat bancian harga kerana anda pasti mendapat harga yang terbaik.

8. Jika anda berminat untuk menjalankan perniagaan. LEBIH BANYAK Faedah menanti anda. Jangan risau saya menyediakan support group untuk ahli yang mahu makan sendiri dan untuk yang mahu berbisnes.


Bagaimana Pulangan Tunai Boleh Membantu Anda?

1. Anda boleh menggunakan wang tersebut untuk menampung pembelian vitamin

2.Anda boleh menggunakan pulangan wang tersebut untuk menampung perbelanjaan anda.

3.Juga boleh digunakan untuk menampung pembayaran GST

Pengedar Shaklee ipoh 0124698356
Wang sangat diperlukan untuk perbelanjaan harian

Cara Jadi Ahli

Berikan butiran berikut kepada saya

1. Nama anda & pasangan
2. No kad pengenalan anda dan pasangan
3.alamat rumah
4.email
5.no.acc dan nama bank (bonus terus masuk.ke acc anda)
6.Yuran pendaftaran keahlian RM65.00  termasuk pasangan anda..
atau buat pembelian sebanyak 200 uv dan percuma keahlian.
7.Bayaran pos sebanyak rm10.00

Saya akan daftar kan anda..

Nak jadi ahli utk makan sendiri atau mulakan bisnes?

Anda mesti cari saya. Saya sedia membantu anda..

Salam sayang













Wahidah Azizan


wahidahazizan@gmail.com
ig Wahidah Azizan
Youtube : Wahidah Azizan

You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Arkib Blog

Hubungi Al-Fateh

Popular Posts