, , , ,

Krim Gatal Serbaguna Yang Konfirm Puas Hati Bila Guna

3:36 AM

Assalamualaikum

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke sini.. saya nak bgau satu cerite..

Ada seorang hamba Allah ni..restok herbal blend 900 tiub..

Tak caye????

Tolongla terima hakikat..

Apa yang best sangat herbal blend ni???

1. Kalau ada nyamok gigit dan gatal sapu je herbal blend Insyaallah cepat hilang gatai. Tak payah pakai popikolaila(bukan nama sebenar)

2.Kalau ada ruam, cuba sapu, insyaallah cepat hilang. Anak kastemer saya sampai tak boleh dah nak berpisah dengan Herbal Blend.

3.Kalau anggota badan kene minyak  atau air panas, cepat-cepat sapu sebab dia menyelamatkan diri anda dari gelembung-gelembung yang akan wujud lepas kena minyak panas.

4.Jika ada sebarang luka ringan, boleh sapu segera.Insyaallah membantu jugak untuk.baikkan luka

5.Ekzema >>>> salah satu krim yang digunakan untuk mengurangkan kerengsaan akibat ekzama.

6.Nappy rash atau ruam lampin selalu dialami oleh anak-anak yang baru lahir dalam lingkungan 1-2 tahun.Terutama yang pakai diapers. Herbal Blend mampu membantu mengurangkan ruam lampin tersebut.

7.Jika ade tumit yang pecah-pecah, bergerigi, sapulah herbal blend di tumit secara konsisten. Insyaallah kulit akan berubah secara perlahan-lahan menghilangkan kesan pecah dan bergerigi.

8.Kalau kulit kering pakai herbal blende ia dapat memberikan kelembapan terutama pada masa cuaca panas yang mengeringkan kulit. Saya dah pakai masa menunaikan umrah hari tu.Alhamdulillah !!! Terbaik

9.Kalau anda lenguh-lenguh kaki, sapu kan sahaja herbal.blend ditempat yang lenguh tersebut.

10.untuk keselesaan ketika demam dan selesema, sapu kan herbal blend di bahagian badan, dada dan dileher.ia memberi keselesaan.

Kalau anda memang nak.dapat kan Herbal.Blend ni, cepat3la contact saya..

Bes tau krim ni

Setiap rumah memang wajib satu satu

Murah je tau

Wahidah
0124698356
nurwandah@yahoo.com

You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Arkib Blog

Hubungi Al-Fateh

Popular Posts