Kayap dan Cara Melegakan dengan Mudah dan Berkesan

2:49 AM

Puan, saya jumpa nombor puan di blog. Boleh puan bantu saya untuk masalah kayap?

Seringkali saya mendapat pesanan ringkas sebegini. Hampir 80% daripada yang menghantar Whatapps dan pesanan ringkas kepada saya adalah berkaitan kayap.

Kebanyakan yang mengalami sakit kayap mahu segera sembuh kerana kayap memberi ketidakselesaan, pedih dan rasa sakit. Ada pelanggan yang memaklumkan dikawasan kayap tersebut mengeluarkan air bisa yang tidak kering.

Apa Itu Kayap?


Set kayap Shaklee 0124698356
Kayap


Kayap ialah penyakit yang juga dikenali sebagai harpes zoster.Pesakit akan mengalami ruam kulit, lepuh,

Adakah Kayap berjangkit


Ya, Kayap berjangkit pada mereka yang mempunyai imuniti yang sangat rendah

Bagaimana Shaklee Membantu?


Vivix


Membantu memperbaiki sel-sel rosak akibat serangan kayap dan memulihkan  sel danmembantu supaya ianya tidak berulang kembali.

Nutriferon


Membantu menguatkan imun badan . Mencegah supaya kayap tidak merebak dan cepat kering


Garlic


Antibiotik semulajadi . Terdapat virus pada bahagian yang terkena kayap .


Vitamin C Sustain Release


Membantu penyerapan vitamin dengan lebih baik dan membantu proses pemulihan ,



anda juga boleh membaca lagi ARTIKEL TENTANG KAYAP DISINI

Alhamdulillah ramai pengguna telah berpuas hati dengan set kayap.

Siapa tak risau kalau dah terkena kayap.Ada yang menderita berbulan bulan, malahan bertahun pun ada. 

Mari berikhtiar dengan vitamin terbaik yang semulajadi. Saya mendoakan anda sihat selalu.

Hubungi saya untuk mendapatkan Set Kayap atau order sahaja disini 



Saya gembira membantu anda

Wahidah Azizan
0124698356
Youtube: Wahidah Azizan
Ig : Wahidahazizan

You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Arkib Blog

Hubungi Al-Fateh

Popular Posts