Vitamin Untuk Ibu Bapa Supaya Sihat dan Gembira Selalu

8:39 AM

Kalau anak anak sakit, kemain kita kan kita risau. Susah hati.Bagi segala ubat dan vitamin dan 1001 ikhtiar dalam usaha nak anak anak ni sihat.

Macam tu jugaklah dengan mak abah kita.Orang yang sanggup bersusah payah untuk kita dengan zero alasan.

Sentiasa sedia menjadi tempat untuk sama sama berkongsi sedih,kepayahan dan kegembiraan.

Tapi , dah masuk 50an,60an dan keatas, penyakit mula datang.

Berikan ibu bapa makanan terbaik



Penglihatan yang dulu terang dah pelan pelan kabur.

Jalan yang dulu laju.. dah sakit lutut pulak.Sampai nak solat pun terpaksa duduk.

Rambut yang dulu hitam, sekarang dah dipenuhi mutiara mutiara putih.

Fizikal pasti berubah.Tapi kasih sayang tetap tak berubah.

Kalau dulu mak dan abah la mengesahkan kita anak anak.

Dulu sihat, dulu kuat, dulu larat.

Sekarang?

Pasti berbeza

Impian anak anak

Setiap anak anak pasti nak setiap ibu bapa sentiasa sihat.

Tapi,beberapa simptom kerap mengekori

Seperti

Sakit lutut

Kandungan gula yang tinggi

Kandungan darah yang tinggi

Tekanan

Midah lupa

Beruban

Tidak lalu makan

Lambat sihat akibat sistem imun yang semakin rendah.

Apa vitamin yang sesuai?

Antara Vitamin yang sangat sesuai buat warga emas


1.Vivix

Memperbaiki sel.sel yang rosak dan menjana sel sel baru yang suhat.

Dengan itu rintangan terhadap penyakit lebih tinggi.

2.Collagen

Membantu melembapkan kulit.baik untuk mengurangkan sakit lutut

3.Omega

Memberikan tenaga dan memberi dha kepada otak supata sel sel otak terus berhubung.

4.Vitalea

Multivitami  dan pelengkap 25 jenis vitamin

5.Ostematrik

Mengurangkan risiko osteoporosis

Jika terdapat permasalahan lain dan mahu mendapatkan vitamin,jangan lupa hubungi syaa.

Teruskan menyokong kesihatan ibu bapa.

Mak.saya penggemar vivix dan abah oenggemar omega.

Saya gembira membantu anda

Wahidah Azizan
0124698356

You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Arkib Blog

Hubungi Al-Fateh

Popular Posts