Pengalaman Vivix Membantu Dalam Meningkatkan Kesihatan

8:19 AM

Bila umur menginjak ke unur 50 tahun keatas, pelbagai penyakit akan datang jika tidak dikawal terutama makan makanan yang berlebihan,tidak melakukan senaman,makan makanan yang mengandungi pelbagai kandungan yang berbahaya.

Fungsi badan akan menjadi semakin merosot terutama jika tidak disokong dengan makanan tambahan.

Makanan tambahan bukan ubat tetapi sangat membantu dalam memenuhi kelompongan nutrisi .

Saya kongsikan pengalaman wak nak selepas pengambilan vivix.



 Salam..ini feedback dari makcik saya Wak nah. Waknah sebelum ni ada darah tinggi, sakit leher sakit lutut semualah. Beberapa bulan lalu, mak dan ayah datang ke rumah waknah. Terkejut bila berjumpa ayah, sebab dulu ayah sakit jantung dan tak drive sorang. "Ko kok sihat Nal (ayah saya Zainal). Bila berjumpa saya dan adik beradik, waknah asik cakap "bapak kau kok sihat, nampak muda"

Ayah dah rasa kesan vivix macam mana. Bila ada ubat jantung hospital yang ayah tak payah ambil dah.

Alhamdulillah wakNah alami kesan yang sama. Kesihatan yg semakin baik setelah berikhtiar dengan vivix. Ikhtiar dengan vitamin semulajadi memang tak rugi. Terharu juga, vivix menjadi asbab mengeratkan persaudaraan. Sekecil-kecil perkara seperti ini sudah cukup membahagiakan dan buat lebih mensyukuri.

~ Siti NorAin Zainal Abidin

Jika anda berminat untuk mencuba vivix,hubungi saya sekarang.

Diskaun 15% hingga 20% jika anda mendaftar sebagai ahli bersama saya.

Saya gembira membantu anda

Wahidah Azizan
0124698356

You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Arkib Blog

Hubungi Al-Fateh

Popular Posts