Cara Atasi Badan Dan Mulut Berbau

8:43 AM

"Kamu perasan tak ?" Soal seseorang

"Apa? " Jawab saya

"Badan mesti akan kurang berbau walaupun dalam berpeluh bila ambil alfalfa"

Saya sebenarnya kurang peka.Namun setelah 2 minggu selepas perbualan itu saya dapati apa yang dikatakan tentang alfalfa adalah benar.

Alfalfa saya habis seminggu selepas kami berbual dan saya asyik tak sempat saja nak pergi restok alfalfa.

Bila pergi ke branch Shaklee terlupa pula nak beli.

Masalah badan dan mulut berbau.



Faktor pemakanan adalah faktor utama yang menyumbang kepada masalah ini selain aktiviti luara, cuaca dan jenis pakaian.

Ia dikatakan faktor pemakanan kerana pemilihan makanan sangat penting bagi menentukan apa yang akan tersimpan didalam usus.

Alfalfa complex daripada Shaklee membantu proses detox sekaligus melancarkan proses pembuangan.Membuang apa yang tidak diperlukan oleh perut dan juga usus.

Mari cuba alfalfa.Saya jamin anda tidak akan menyesal.Murah je tau..

Hubungi saya sekarang untuk pembelian.

Eh..dapatkan harga jimat jika mendaftar sebagai ahli.


Saya gembira membantu anda


Wahidah Azizan
0124698356
Youtube: Wahidah Azizam



You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Arkib Blog

Hubungi Al-Fateh

Popular Posts