Cara Dapatkan Produk Shaklee Dengan Mudah

6:34 AM

Bagi anda yang selalu atau baru pertama kali nak beli produk Shaklee, saya akan beritahu anda cara cara untuk mendapatkan produk Shaklee.



1.Hubungi saya

Anda boleh hubungi saya melalui

a.Telefon - 0124698356
b.aplikasi whatapps : wasap.my/60124698356
c.email : wahidahazizan@gmail.com

melalui 3 cara diatas,saya akan uruskan pesanan anda dengan segera.

2.Belian Layan Diri Menggunakan Debit Kad atau Kredit Kad

Jika anda mahu membuat belian sendiri menggunakan debit kad atau kredit kad, anda boleh terus menggunakan esell iaitu medium yang diwujudkan oleh pihak Shaklee bagi memudahkan pelanggan membuat belian.

anda klik link dibawah dan ia akan membawa anda ke laman Shaklee .


1.Anda klik 'agree'
2.Isi maklumat
3.buat pilihan produk
4.Teruskan dengan prosuder pembayaran.

Cara ini lebih mudah dan efisyen .

Kos pengeposan sebanyak RM10 bagi belian dibawah RM600.

Manakala pembelian RM600 dan keatas,kos pengeposan adalah percuma.

Dimana mana pun diseluruh Malaysia, perkhidmatan pos tetap disediakan.

Jika terdapat sebarang pertanyaan, terus hubungi saya !!

Wahidah Azizan
0124698356
Pengedar Shaklee 
COD Ipoh



You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Arkib Blog

Hubungi Al-Fateh

Popular Posts