Penerima Car Bonus Shaklee dan Trip Pelancongan Percuma

7:57 AM

Semasa kelihatan sepanduk untuk penerima Car Bonus Achiever dinaikkan untuk beratur, saya hanya tersenyum .Tetapi perasaan gembira itu tiba tiba bertukar menjadi sebak apabila saya diberi replika kunci sebelum naik keatas pentas.

Sebulan sebelum berlangsungnya National Convention, saya menerima jemputan khas dari Shaklee kepada saya sebagai penerima Bonus kereta dan penerima trip pelancongan percuma.



Segala award yang dianugerahkan adalah hasil usaha pada cycle April 2017/Mac 2018 . Untuk mendapatkan trip percuma ke Bangkok memerlukan sebanyak 410 point dan untuk mendapatkan bonus tunai kenderaan memerlukan saya melengkapkan program khas selama 4 bulan.


Mendapatkan kelayakan car bonus bagaikan mendapat pencen seumur hidup kerana jika mencapai sasaran jualan penerima akan menerima sekurang kurangnya sehingga RM500 dan boleh menjadi nilai berganda berdasarkan prestasi jualan bulanan.

Saya mendaftar keahlian percuma pada tahun 2012 dan sehingga kini telah mendapat pelbagai 'reward' daripada Shaklee.



Dalam Shaklee, usaha mestilah dilakukan dengan bersungguh sungguh.Dengan modal sebanyak RM65 boleh menjadikan anda insan yang berjaya jika anda benar benar melakukan.

Terima kasih kepada mak abah ,adik adik yang mendoakan.Terima kasih kepada sahabat yang tak berhenti menyokong.Terima kasih terutama kepada Ainul Malik selaku upline dan Master Lyna Noh yang tak berhenti henti menyokong dari semua segi.Terima kasih yang mendoakan.

Kepada anda yang berminat untuk memulakan hidup dengan mencari pendapatan tambahan atau menjadikan ia sebagai pendapatan utama, marilah bersama saya.Kita bina impian bersama sama di dalam team saya Alfateh Warrior.

Wahidah Azizan
0124698356
Youtube: Wahidah Azizan
Twitter: Wahidah Azizan

You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Arkib Blog

Hubungi Al-Fateh

Popular Posts