Betul Ke Makan Shaklee Jadi Lagi Sihat?

6:26 AM

Asbab makan Shaklee jadi lagi sihat..

Anak yg kena kuning dapat susu yg berzat.Bukan susu ibu tak ada zat.Tapi susu ibu akan cukup nutrisi bila input yg ibu makan adalah mengandungi nutrisi lengkap.

Anak susuan yg kena kuning Alhamdulillah cepat recover dari kuning..asbab minum susu dimana saya waktu tu fully ambik vitamin Shaklee...

Sakit kepala yang dulu menyerang kerap kerap dah jarang jarang bertandang

Mak yang sakit bila jatuh Alhamdulillah baik dengan izin Allah bila makanan omega dan Oste dimana mengurangkan imflamasi dan bengkak.

Orang yang sembelit boleh membuang dengan lancar..

Yang gatal2 hilang lepas sapu herbal blend..

Yang period tak ok boleh pelan2 stabil period..

Semua kat atas.. kolo saya simpan sorang sorang.. memang saya sombong.. sebab tu giat sangat promote shaklee.

Kongsi kongsi dan terus kongsi..

Cubalah..mana nak tau rezeki nak baik. Kesembuhan milik Allah tapi berusaha kewajipan manusia.

Sebab nilai sihat ni memang kita akan hargai bila dia pergi..

Buat Shaklee bukan tak pernah naik turun.. tapi saya tetap buat.. demi anda dan demi saya..

Semoga anak cucu alfateh terus berusaha membantu menyebarkan kebaikan vitamin..

Insyaallah tolong orang.. benda baik akan menyusul

Nama saya Wahidah Azizan dan saya Agen shaklee anda..

#tsunamishaklee
#alfatehwarrior

You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Arkib Blog

Hubungi Al-Fateh

Popular Posts