Kesan Pakai YOUTH Shaklee

7:04 AM

Muka aku dulu time sekolah jerawat banyak juga.Siap berminyak.

Sekarang ni tak la teruk sangat.Jerawat tu jarang jarang

Parut jerawat adalah nipis nipis

Kulit kering pun dah pelan pelan beransur lepas pakai YOUTH.

saya jarang la tak konfident bab muka ni.Semedang rasa cantik walau apa juga cuaca .Wahahahha..

Maksudnya muka aku macam mana pun aku ok je stakat ni.Nak ubah pun tak boleh dan memang ni muka kita .Takkan nak buat plastik surgery?Ish..



Sebab aku tak kisah pasal muka, aku tak tahu memang ada golongan yang malu dengan muka sendiri angkara breakout lepas pakai produk  yang tak selamat rupanya.

Muka ni jangan buat main..kolo breakout teruk memang boleh menurunkan paras keyakinan..Ni serius tau..

Iklan havoc bukan bermakna skin care korang selamat.Semak label..saya ulang..SEMAK LABEL.

Pastikan selamat dari bahan berbahaya.YOUTH dari Shaklee diuji secara klinikal.100% berkesan dan boleh ubah usia kulit anda jadi lebih muda..

Nak?cari ai eh

Wahidah Azizan
0124698356

#tsunamishaklee
#tsunami2018
#top10

You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Arkib Blog

Hubungi Al-Fateh

Popular Posts