Cara Mudah Buang Angin Sampai Tersekat Didada

12:56 PM

Banyak Angin  Sampai Susah Nak Bernafas.Oh Anginku Tersekat


Banyak angin dalam badan memang masalah. Kadang-kadang sampai sesak rasa dada. Tersekat di ulu hati. Kadang sampai kat belakang-belakang badan pun rasa sakit. Sesiapa yang pernah kena serang dengan angin memang tahu azab menanggung serangan angin ni macam mana.

Angin yang tersekat boleh menyebabkan sakit kepala,sakit pinggang dan sakit badan,  muntah selepas makan, senak ,  sakit ulu hati dan boleh mengganggu mood dan konsentrasi untuk melakukan aktiviti seharian. 



Angin berpunca apabila tidak makan tepat pada waktunya, membiarkan perut kosong terlalu lama dan makan makanan yang ber'angin' seperti  kekacang , ubi-ubian dan sesetengah buah-buahan. Contohnya seperti buah  dokong, langsat, jagung, ubi keledek, kacang tanah, Minuman seperti teh dan nescafe juga dipercayai boleh menyebabkan punca angin dalam badan


Air Teh Selalu Dikaitkan Dengan Angin

Alkisah suatu hari di Kuala Gula, saya dan rakan-rakan pejabat datang kesini untuk menghadiri satu program. Selepas mendaftar, sambil duduk-duduk, saya dan kakak -kakak pejabat makan kudap-kudap  , Antaranya kacang Shandong, kacang Koko, Maruku dan beberapa jenis kudapan yang lain. Memang seronok makannya. Krup..krup.. sampai tak heran jiran sebelah .

Petang itu, dalam perjalanan saya ke rumah mak dan abah, tak sampai satu jam selepas saya makan kacang tersebut, angin menyerang ke seluruh badan. Rasa senak sampai saya rasa sakit dibahagian ulu hati dan belakang badan. Memang agak mengganggu saya untuk memandu. Angin seolah-seolah terperangkap dan mencari jalan keluar tapi tak jumpa.

Dalam keadaan yang sangat tidak selesa itu, saya meneruskan perjalanan ke rumah mak abah . Masuk rumah terus saya cari Garlic Shaklee . Ambil 2 biji dan Alhamdulillah serangan angin berhenti tanpa saya sedar. Namun tak ada sebarang tanda-tanda angin keluar dari badan.Garlic adalah antara supplement kegemaran mak saya .

2 Biji Garlic Shaklee Alhamdulillah Berkesan


Sejam selepas mengambil Garlic Shaklee, angin keluar dari perbagai jalan. Sedawa dan membuang angin. Sangat terasa kelegaannya. Garlic membantu memecahkan angin-angin yang terdapat didalam badan. Garlic memberi kesan pada saya sehingga tengah malam. angin-angin berjaya dikeluarkan dan banyak leganya dari petang tadi.

Bagi yang mpunyai masalah ini anda mungkin boleh mencuba Garlic Shaklee sebagai alternatif untuk menghalau angin dari badan anda.

Selain itu, Garlic Shaklee boleh membantu dalam hal-hal seperti berikut 

Khasiat Garlic Shaklee

.
Kuantiti : 60 Tablet

Jika anda berminat untuk mencuba Garlic Shaklee Hubungi saya atau

anda juga boleh terus membuat pembelian secara online

KLIK DISINI UNTUK PESANAN GARLIC COMPLEX SHAKLEE

untuk pembelian lain-lain produk shaklee

KLIK DISINI UNTUK SENARAI PENUH PRODUK SHAKLEE


atau hubungi saya terus

Saya gembira membantu anda

Wahidah Azizan
0124698356
id:885761
nurwandah@y.ahoo.com

You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Arkib Blog

Hubungi Al-Fateh

Popular Posts