Cara Hilangkan Gelap Celahan Pelipat Kulit

12:54 AM

Assalamualaikum

Ramai yang mengadu terdapat kesan gelap di celahan pelipat kulit terutama dibawah lengan, dileher dan dicelah paha.

Keadaan ini berlaku apabila berkumpulnya kulit mati dan tidak sental dengan baik atau pun kesan daripada tabiat suka menggaru dibahagian tertentu.

pengedar shaklee ipoh 0124698356
Kesan gelap di celah-celah kulit


Banyak kaedah yang ditawarkan bagi menghilangkan warna gelap terlampau dibahagian tersebut.

Antaranya ialah


1. Guna Span


Sental guna span mandi yang permukaan sedikit kasar tidak menyakitkan. Terdapat di farmasi dan outlet seperti Guardian, Watson

2. Letak minyak zaitun 


Sapu minyak zaitun setiap hari sebelum tidur dibahagian-bahagian tersebut.Ia akan melembutkan kulit dan menanggalkan daki


3.Pakai Scrub


Pelbagai jenis scrub dijual dan boleh digunakan ketika hendak mandi.


4. Putihkan Secara Semulajadi


Shaklee menawarkan set yang boleh membantu anda putih teruama dikawasan-kawasan tertentu tanpa membuatkan kulit anda bertompok-tompok, sini putih , sana tak putih dan sangat pasti tiada bahan peluntur , paraben mahupun kandungan yang tidak selamat.

Apa yang Shaklee tawarkan ?


1. Vitamin C


Pengambilan Vitamin C Sustain Releasa sangat membantu mencerahkan kulit secara semulajadi. Kulit anda takkan putih pelik macam alien. Warna kulit anda lebih sekata .

nak putih 0124698356
Kesan Pengambilan Vitamin C


2. Energizing Soy Protein  (ESP)


Sumber protein dari kacang soya tanpa GMO. GMO bermakna tidak diusik dan tidak diubah genetik soya tersebut. Hanya kacang soya yang masak matang dengan sempurna sahaja digunakan dalam pembuatan ESP. Sumber protein yang mampu menganjalkan kulit dan turut membantu memberi warna sekata pada kulit.


3.Collagen 


Sumber dari sisik ikan laut dalam. Bagi mereka terutama 30 tahun keatas, pengambilan Collagen sangat membantu supaya kulit lebih lembab, tidak bersisik, dan seawal 2 minggu anda akan dapat lihat keanjalan kulit anda akan menjadi lebih baik.

Terlalu banyak produk yang ditawarkan dipasaran untuk memutihkan kulit dimana mempunyai kandungan berbahaya dan boleh membawa kepada masalah kulit dan antara penyumbang kepada masalah kanser.

Jika nak putih dengan selamat dan berkesan, Shaklee wajib menjadi pilihan utama anda. 

Cari saya jika nak cerah dengan selamat

Saya gembira membantu anda, 

Wahidah Azizan
012-4698356
nurwandah@yahoo.com
ig : wahidahazizan

Saya adalah agen Shaklee , penghantaran (cod) sekitar Ipoh (Ampang, Rapat Setia , Tambun , Bandar Sunway dan kawasan berhampiran) , Pengedar Shaklee di Kawasan Taiping. Jika anda jauh dari saya, jangan risau..pengeposan ke seluruh Malaysian




You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Arkib Blog

Hubungi Al-Fateh

Popular Posts