,

Cara Hilangkan Lingkaran Gelap Bawah Mata Dengan Berkesan

2:14 AM

Assalamualaikum

Insyaallah hari ini saya akan berkongsi tentang cara hilangkan lingkaran gelap bawah mata

ramai yang mengalami masalah lingkaran gelap bawah mata.

Mula-mula mungkin rasa biasa. 

tapi lama-kelamaan bila tidak diatasi boleh jadi mata panda tau.


Punca Masalah Gelap Lingkaran Bawah Mata


  1. Tidak cukup tidur
  2. Allergik 
  3. Tidur yang berlebihan
  4. Ekzema
  5. Stress (semakin umur meningkat , kulit akan menipis)
  6. Menangis yang berlebihan
  7. Gaya hidup (merokok dan pengambilan alkohol boleh menyumbang kepada masalah gelap bawah mata)
  8. Masalah pigmentasi
  9. Masalah penuaan


faktor-faktor diatas ternyata menyumbang kepada masalah lingkaran gelap bawah mata.


cara hilangkan lingkaran gelap bawah mata
Ramai orang mengalami masalah gelap bawah mata

Bagaimana Boleh Saya Bantu?


Ada 2 jenis cadangan yang boleh saya berikan untuk masalah ini 

1.Enfuselle Eye Treatment


Penggunaan yang sangat mudah dan berkesan. Mudah dibawa. 

Sapu sahaja dibawah mata 2 ke 3 kali sehari dan anda akan dapat lihat kesan lingkawan gelao bawah mata akan hilang perlahan-lahan


cara hilangkan hingkaran gelap dibawah mata
Mudah dibawa kemana sahaja

2.Vitamin C 


Pengambilan Vitamin C sangat membantu dalam menghilangkan lingkaran gelap dibawah mata.
Dengan pengambilan secara konsisten dan DOS RAHSIA  Insyaallah akan membantu anda menyelesaikan masalah ini.

Baru-baru ini saya bersama rakana-rakan mengikuti cabaran vitamin C. Dimana kesan yang dapat dilihat kepada salah seorang peserta ialah hilang lingkaran gelap bawah mata selain mendapat kulit yang lebih cerah dan sekata.

Jika anda ada mengalami masalah lingkaran gelap bawah mata, eye bag atau seangkatan dengannya. Hubungi saya segera. Dos-dos rahsia tentu sekali tertakluk khas kepada pelangga saya sahaja.

Saya doakan anda sentiasa sihat dan bebas dari masalah lingkaran gelap bawah mata .

Jangan tunggu sampai mata anda jadi mata panda :)


Saya gembira membantu anda

Wahidah Azizan
0124698356
nurwandah@yahoo.com
ig:wahidahazizan


Saya adalah Pengedar Shaklee Ipoh (COD Shaklee Ipoh, Tambun, Ampang, Ulu Kinta, Bandar Sunway, Tanjung Rambutan, Rapat Setia)

Saya juga adalah Pengedar Shaklee taiping (COD Shaklee Taiping, Simpang, Kamunting, Aulong)

Pos ke Seleuruh Malaysia Sabah dan Sarawak

You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Arkib Blog

Hubungi Al-Fateh

Popular Posts