Pengedar Shaklee Manjung Dengan Konsultasi Terbaik

10:48 PM

Assalamualaikum

Apa khabar semua?

Insyaallah hari ini Kak Wahidah nak kenalkan 2 orang Pengedar Shaklee Manjung yang boleh COD Vitamin Shaklee dan boleh juga memberikah konsultasi terbaik untuk pelanggan-pelanggan yang berminat untuk dapatkan produk Shaklee

Shaklee Manjung
Produk yang menjalani ribuan ujian klinikal


Anda boleh hubungi mereka untuk COD Shaklee Setiawan, COD Shaklee Manjung, COD Shaklee Lumut, COD Shaklee Kayan serta kawasan-kawasan berhampiran

Pengedar Shaklee Manjung
Pengedar Shaklee Manjung Ieda



Nama : Ieda farieda 
NoTel : 012-4843510
Instagram :ieda.farieda
Bermula sebagai pengguna Shaklee. jatuh Cinta dengan Shaklee...Mendaftar sebagai Pengedar Shaklee secara sah dan kini telah membantu ramai orang mendapatkan konsultasi terbaik dengan cadangan produk yang sesuai.




Seorang lagi Pengedar Shaklee di kawasan Manjung yang anda mesti dapatkan khidmat beliau

Pengedar Shaklee Manjung
Pengedar Shaklee Manjung Hawa


Nama : Hawa Salihah
No Tel : 010-6300503
Instagram :anjalisolehah
Juga bermula sebagai pengguna Shaklee.menjadi anatara pelanggan terawal saya. Mendaftar sebagai ahli apabila mendapati kesan positif setelah mendapatkan vitamin Shaklee. Alhamdulillah, kini telah membantu ramai orang mendapatkan konsultasi terbaik dengan cadangan produk yang sesuai.


Jika anda orang Manjung, berhajatkan nak mendapatkan Vitamin Shaklee dari Pengedar Shaklee Manjung, jangan lupa hubungi mereka ini.

Antara Pengedar Shaklee yang memberikan komitmen yang tinggi seperti menghadiri kelas Nutrisi, Kelas Produk, dan sentiasa mahu meningkatkan ilmu nutrisi demi memberi tambah nilai kepada pelanggan-pelanggan.

Insyaallah akan memberikan konsultasi dan cadangan terbaik bersesuaian dengan keadaan dan bajet anda.


Hubungi mereka sekarang dan aturkan temujanji :)

Salam sayang







Wahidah Azizan
0124698356

Saya adalah pengedar Shaklee Ipoh (COD Shaklee Ipoh, COD Shaklee Ampang, Tambun, Rapat Setia, Sungai Rokam, Ulu Kinta) juga Pengedar Shaklee Taiping ( COD Shaklee Taiping,Simpang, Kamunting, Aulong, Asam Kumbang)

You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Arkib Blog

Hubungi Al-Fateh

Popular Posts