Krim Ini Mampu Buat Nyamuk Taknak Gigit Anda

2:20 AM

Assalamualaikum semua

Baru je heboh-heboh pasal Demam denggi. Sampai ada yang terpaksa balik dan datang buat pemeriksaan hari-hari berikutan kes denggi yang naik mendadak.

Sekarang ni udah pasal Virus zika pulak.Nama je sedap tapi perhh..bahaya tau . Ada kes di Melaka dan terbaru khabarnya di Johor. Saya percaya kes ini boleh meningkat jika masalah nyamuk dan kebersihan tidak dapat diatasi.

Krim Shaklee 0124698356
Nyamuk boleh membunuh

Sekarang ni memang kena hati-hati betul tengok sekeliling rumah. Kalau ada air bertakung pantang lepa jap lagi mesti jentik-jentik. Orang kata garam boleh bunuh jentik-jentik tapi tak tahulah tahap keberkesanan tu sejauh mana.

Nyamuk ni walaupun kecik ke tapi bahaya. kalau idak, tak le Raja Namrud mati sebab digigit nyamuk. Best tau baca pasal Raja namrud ni. Tentang keangkuhan manusia yang akhirnya rebah akibat nyamuk.

Eh..nak tak saya kongsi dengan anda satu krim yang mampu buat nyamuk taknak gigit anda. kandungan dalam krim ini mampu membuatkan nyamuk tak suka nak gigit anda. Kalau dia gigit jugak tu tandanya anda ni berdarah manis sangat.

Kalau dah terkena gigitan nyamuk dan nak hilangkan rasa gatal tu, krim ni pun Insyaallah boleh tolong hilangkan rasa gatal digigit nyamuk dengan cepat . Takdehal punye. Saya dan keluarga memang pakai krim ni je. 

Krim shaklee 0124698356
Inilah Krim Yang Nyamuk Tak Suka  Tu

Kandungan krim ini tidak melekit, selamat dari penggunaan bahan beracun dan berbahaya. Mudah dipakai dan tentu sekali mudah untuk dibawa kemana-mana.

Selain menguatkan antibodi anda, jangan lupa dapatkan krim serbaguna ini dengan segera.

Terjual beribu-ribu unit dengan pantas sekali..

Harga? eh..murah je tau. 

Anda boleh membuat pesanan disini :  Krim Penghalau Nyamuk

atau boleh hubungi saya. Saya mendoakan anda sihat sentiasa dan jangan lupa pastikan kawasan anda jauh daripada tempat pembiakan nyamuk..

Sehingga bertemu lagi, 

Saya Gembira Membantu Anda

Wahidah Azizan
0124698356
nurwandah@yahoo.com
fanpage : Kedai Wahidah
Youtube : Wahidah Azizan

*saya adala Pengedar Shaklee Ipoh, Agen Shaklee Ipoh, COD Shaklee Ipoh, Pengedar Shaklee Taiping, Agen Shaklee Taiping, Cod Shaklee Taiping dan pos ke seluruh Malaysia.

*Dapatkan penjimatan 10% -15% (dan kadang-kadang lebih)  jika mendaftar sebagai ahli bersama saya

 


 

You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Arkib Blog

Hubungi Al-Fateh

Popular Posts