,

Cara Menghilangkan Luka Di Bibir Yang Tak Mahu Baik Baik

8:26 AM

Mesti ada antara kalian yang pernah mengalami luka dibibir tapi tak nak baik baik

Saya juga mengalammi masalah yang sama.

Asalnya dibawa balik dari anak anak dekat sekolah.Mula mula saya agak penyakit berjangkit.

Sebab lepas sorang sorang kena akhirnya saya terjebak.

Beberapa klinik saya pergi membawa anak anak untuk dapatkan rawatan.

Macam macam cara cuba satu pun belum diizinkan untuk sembuh.

Kadang kadang bila anak anak tidur malam,dihujung bibir keluar sikit darah.

Tentu sekali anak anak pedih untuk makan,minum dan bercakap.Saya yang dewasa merasai kesakitan tersebut.Kanak kanak kecil tentu lebih sakit.



Apa Saya Buat?


Sapu ubat klinik, sapu Herbal Blend,sapu Vivix dan tau tak yang mana satu paling mujarab?

Vitamin antioksidan tinggi iaitu Vitamin E Complex.Cucuk sahaja di hujung kapsul dan akan terkeluarkan vitamin E dalam softgel berwarna coklat gelap itu.

Saya sapukan dihujung bibir saya dan anak.Subhanallah serius teruja nak berkongsi.Saya sapu malam tau.Esok pagi nya langsung hilang.Punyalah berminggu minggu menahan pedih.

Walaupun lukanya hanya kecil tetapi memang teramat pedih dan menyakitkan.

Anak anak pun sama, Alhamdulillah sembuh setelah disapu dengan vitamin E.

Memang patutlah bagi mereka yang mengalami masalah kulit untuk mengamalkan vitamin E. Kesan nya Masyaallah mengagumkan.

Jika anda atau sesiapa mengalami masalah yang sama, saya cadangkan gunalah Vitamin E Complex.

Insyaallah membantu masalah kulit,masalah kekeringan pada kulit dan melembapkan kulit supaya lebih berseri.


KLIK DISINI UNTUK PEMBELIAN VITAMIN E

Jangan lupa hubungi saya untuk dapatkan Vitamin E yang best ni

Saya Gembira Membantu Anda

Wahidah Azizan
0124698356
Ig:Wahidahazizan
Youtube: Wahidah Azizan

You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Arkib Blog

Hubungi Al-Fateh

Popular Posts