Saya Nak Buat Shaklee Tapi Malu

8:51 AM

Aku ni walaupun nampak macam tak berapa nak malu.

Tapi sebenarnya malu oo nak bukak mulut pasal Shaklee mula mula dulu la.

Sampai la aku belajar macam macam pasal malu ni.

Memang lah Shaklee adalah satu perniagaan.Tapi dari produk  Shaklee boleh bagi macam macam manfaat.

Menfaat tu kadang orang tak tahu tapi mereka perlu.kalau kita tak bukak mulut.Macam mana nak bantu orang jadi lebih baik.


kalau korang pemalu nak buat Shaklee tapi nak buat Shaklee

1.tengok balik niat korang nak buat shaklee
2.fahami falsafah shaklee
3.kita cari rezeki wei.Bukan rompak duit orang
4.kita nak orang dapat manfaat 

lagi pun banyak medium untuk orang pemalu.

Blog
fb

kawan aku beribu ribu untung retail hasil jualan dari fb je

Malu boleh tapi biar kena pada tempat.dan pastikan kalau malu sangat, biar malu tu sampai boleh buat duit.Sila pandang pada sisi positif.

Saya Pengedar Shaklee Sejak 2012

Wahidah Azizan
0124698356


You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Arkib Blog

Hubungi Al-Fateh

Popular Posts