CARA JADI AHLI SHAKLEE

9:05 PM

CARA MENJADI AHLI SHAKLEE


Cara menjadi ahli Shaklee sangat mudah.. Jika anda tercari-cari cara menjadi ahli Shaklee, saya akan tunjukkan . Namun, saya akan menceritakan manfaat menjadi Ahli Shaklee Terlebih dahulu.


Shaklee menjadi satu fenomena yang sangat hebat. Ombak fenomena ini memberi kejutan yang sangat mengujakan. 


Produk Shaklee tidak hanya vitamin. Terdapat set penjagaan kulit, set penjagaan rambut, Get Clean  dan banyak lagi




Terlalu banyak faedah yang boleh didapati apabila mendaftar sebagai Ahli Shaklee

Faedah Menjadi Ahli Shaklee

  • Harga Vitamin pada harga ahli 15%-25% lebih jimat 
  • Belian minima RM450, anda layak mendapat bonus WALAUPUN MAKAN SENDIRI
  • Tak Perlu Maintain Point
  • akan dimasukkan ke dalam Grup yang sangat BEST!!
  • Konsultasi secara berterusan
  • Sekali seumur hidup

Cara Menjadi Ahli Shaklee


1. Hubungi saya. Tanpa penaja.. anda tidak akan dapat mendaftar sebagai ahli Shaklee . Saya akan cuba menjadi penaja terbaik yang anda mahu selama ini..

2.Setelah hubungi saya, anda boleh memilih untuk pergi mendaftar sendiri atau saya akan daftarkan untuk anda. Yuran Keahlian hanya RM65 seumur hidup* atau percuma keahlian dengan 200 uv lebih kurang pembelian RM650

* kad aktif dengan sebarang jumlah pembelian setiap tahun.Tiada jumlah minima

3.Jika memilih untuk saya daftarkan,anda perlu memberikan saya maklumat berikut

  •  Nama dan No Kad Pengenalan ahli baru
  • Nama dan No Kp pasangan (jika ada)
  • No Telefon
  • alamat
  • email
  • No akaun bank dan cawangan ( untuk dimasukkan bonus secara EFT)
Selepas itu anda akan diberikan No Id dan anda boleh terus mendapatkan produk Shaklee pada harga ahli.



Pembelian boleh dilakukan 

  • Belian secara Online
  • Pergi ke Branch yang sah. 
  • Anda juga boleh menghubungi saya sebagai upline anda pada bila-bila masa jika terdapat sebarang masalah.

MUDAH kan ???

sebelum itu, anda yang berminat boleh mendapatkan ebook 7 ciri ideal Penaja Shaklee oleh Master Z  ini secara percuma dengan meninggalkan email diruangan komen..
Ebook 7 Ciri Ideal Penaja Shaklee


Hubungi saya

Bagi yang berminat menjadi ahli sekitar Ipoh, Taiping dan kawasan berhampiran.. boleh hubungi saya untuk temujanji

Pengedar Shaklee Pilihan Anda



Nurul Wahidah Azizan
No id : 885761
0124698356
facebook.com/aminoyoki
facebook.com/ipohtaiping





You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Arkib Blog

Hubungi Al-Fateh

Popular Posts