Daftar Jadi Ahli Shaklee atau Anda Akan Menyesal ...8 Sebab kenapa Anda Perlu Menyesal Jika Tidak Mendaftar Sebagai Ahli Shaklee

8:28 PM


Daftar Jadi Ahli Shaklee . Mengapa Perlu??



Shaklee adalah sebuah Syarikat Pengeluar Vitamin No 1 di U.S.Shaklee adalah pengeluar vitamin semulajadi yang ternyata dapat memberi manfaat kepada penggunanya. Daftar jadi ahli Shaklee atau anda akan menyesal. Ya.. anda akan menyesal jika anda tidak menjadi Ahli Shaklee. Mengapa perlu daftar sebagai Ahli Shaklee

1. Shaklee Pembekal Supplement dan Produk Terbaik


Jutaan insan telah mendapatkan Shaklee sebagai sumber nutrisi kepada tubuh . Ramai pengguna mendapati kesihatan mereka lebih baik setelah mengambil vitamin Shaklee secara konsisten.  Shaklee juga merupakan pengeluar dan pengedar ulung nutrisi, penjagaan peribadi, penjagaan rumah dan produk rawatan udara shaklee.com.my  termasuk 45 paten di seluruh dunia. Tidak kah anda menyesal untuk menjadi sebahagian dri keluarga Syarikat yang mengeluarkan produk terbaik.

SHAKLEE


2. Shaklee Sebagai Trend Sihat


Umum mengetahui bahawa Shaklee kini telah menjadi fenomena di kalangan rakyat Malaysia. Ribuan telah mendaftar sebagai Ahli. Ada yang menjadikan Shaklee sebagai produk kegunaan sendiri dan ada yang secara tidak sengaja berjaya membuat jualan sehingga mendapat ribuan malah ratusan ribu ringgit setiap bulan.  


3. Penjimatan Harga


Sebagai Ahli Shaklee anda layak mendapat harga 15% sehingga 20%  penjimatan dari harga jualan. keahlian adalah sekali seumur hidup hanya dengan RM65 sahaja . Pembelian dengan 200 uv melayakkan untuk anda mendapat keahlian percuma. Mudah ! anda hanya perlu kekalkan keahlian    hanya dengan membeli sebarang produk dalam tempoh setahun untuk mengaktivkan keahlian TANPA ada had minimum. Pembelian 150 uv juga melayakkan untuk anda mendapatkan bonus pada bulan tersebut. Ramai dikalangan ahli grup saya di Shaklee (Ladang Gandum Team) hanya menggunakan Shaklee untuk kegunaan sendiri dan  mendapat bonus bulanan dan Opss.. terjebak dengan Bisnes Shaklee sehingga mendapat 4 angka tanpa disangka-sangka. Sudah tentu anda menyesal jika tidak mendaftar sekarang. Kerugian besar jika anda memang mengamalkan produk Shaklee tetapi tidak mendaftar sebagai ahli.

4. Tak Perlu Buat Perbandingan Harga

Adalah menjadi keinginan semua orang untuk mendapatkan barang yang baik dengan harga paling rendah. Apabila anda menjadi ahli. Anda tidak perlu bertanya kepada setiap pengedar tentang harga produk-produk Shaklee. Anda di Jamin Untuk mendapatkan harga terendah yang Shaklee tawarkan. 

5. Konsultasi Percuma Berterusan

Dengan menyertai Shaklee bersama saya, anda akan mendapat konsultasi percuma . ada yang datang kepada saya dan bertanyakan tentang cara pengambilan vitamin dan menyesal apabila mendaftar dengan upline yang salah.  Disamping itu, anda akan dimasukkan ke dalam kumpulan Bisnes Shaklee yang super Best (jika berminat),  anda akan diberikan tips-tips pengambilan vitamin , cara dan saranan produk terbaik yang anda perlukan serta perkongsian pengalaman dari mereka yang telah menggunakan produk Shaklee dan merasai kehebatan dan mendapat manfaat dari Produk tersebut

6. Cara Pesanan Yang Mudah

Mulai Ogos 2013 , Shaklee telah melancarkan pembelian secara online. Amat mudah! Pesanan boleh dilakukan bila-bila dan dimana sahaja. Kos pengeposan hanyalah RM10 tanpa had pesanan yang anda mahukan. Jika anda mempunyai kesukaran untuk melalukan pesanan, jika anda mendaftar dengan saya, anda boleh menghubungi saya untuk bantuan pada bila-bila masa. Insyaallah saya akan membantu. Jika anda berkelapangan, anda boleh terus ke Branch Shaklee untuk mendapatkan barang anda secara terus. hanya berikan nombor keahlian dan anda boleh berbelanja dengan penuh penjimatan.

SISTEM ONLINE SHAKLEE


7. Perniagaan Selamat


Jika anda mahu menjalankan perniagaan bersama Shaklee. Saya jamin ini adalah perniagaan yang paling selamat. Dengan Shaklee, anda tidak perlu membuat pelaburan sehingga ribuan ringgit. Anda pasti tidak menyesal kerana perniagaan yang tidak melibatkan modal yang berganda ini anda memberi pulangan wang dan insyaallah akan membina rohani anda juga. Anda akan di coaching ke dalam kumpulan biz yang hebat #ladanggandumteam #naila #ireach #jutawan. saya dan mentor-mentor hebat akan membantu anda dengan syarat anda mahu, anda bersemangat dan tidak putus asa.

8. Car, Cash & Convention

3 C inilah yang anda akan dapat sekiranya anda menjalankan perniagaan Shaklee secara bersungguh-sungguh. Bonus kenderaan , Wang Tunai dan Percutian. Saya juga sedang berusaha untuk melengkapkan 3 C diatas. Ini adalah antara sebab-sebab yang anda tidak akan menyesal jika mendaftar sebagai ahli Shaklee. 


NIKMATI 3 C BERSAMA SHAKLEE


Jadi, apa tunggu lagi. Mari mendaftar dan dapatkan faedah dan penjimatan. Saya pasti anda tidak akan menyesal dan akan jatuh cinta dengan produk Shaklee. Anda hanya perlu sediakan butiran berikut untuk keahlian.

DAFTAR SEKARANG

Nama & No kad pengenalan -anda dan pasangan (hanya suami isteri)
alamat rumah
no telefon
email
no akaun bank dan cawangan ( bonus akan terus dimasukkan ke dalam akaun)
dan rm65 yuran keahlian dan percuma keahlian untuk 200uv dan keatas

Saya sendiri sudah merasa kesan positiv apabila bersama Shaklee. Mengubah kehidupan menjadi lebih berkualiti disamping membantu ramai orang.  Jom sertai kami sekarang !! Daftar sebelum anda menyesal :)

Hubungi saya sekarang !! 

Nurul Wahidah Azizan
885761
WA/TEL :0124698356




You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Arkib Blog

Hubungi Al-Fateh

Popular Posts