Supplement Yang Anda Mesti Ambil Ketika Ramadhan Untuk Anda Lebih Cergas dan Bertenaga

7:36 PM

Supplement Yang Anda Mesti Ambil Ketika Ramadhan

Ramadhan datang setahun sekali. Seperti yang kita tahu, Ramadhan memerlukan keazaman yang tinggi serta stamina untuk melengkapkan sebulan berpuasa dengan berkualiti. Kami menawarkan Supplement yang anda mesti ambil ketika Ramadhan. 

Hadith: 
Abu Hurairah r.a. berkata, Rasulullah s.a.w. bersabda; Apabila masuk bulan Ramadhan terbukalah pintu-pintu syurga dan terkuncilah segala pintu neraka manakala sekelian syaitan dirantai dan dibuka segala pintu rahmat. http://www.islam.gov.my/e-hadith/ramadhan

RAMADHAN ADALAH BULAN IBADAT UMAT ISLAM


Umat Islam seharusnya bersungguh-sungguh membuat amalan bagi mendapat pahala terbaik sepanjang Ramadhan. 

Set Berpuasa atau Set Mighty 3 Gems adalah set yang saya sarankan untuk anda kekal cergas sepanjang Ramadhan. Apa yang terkandung didalam set ini ?

MIGHTY 3 GEMS


1. Energizing Soy Protein : Sumber protein yang memberi rasa kenyang dengan lebih lama. Disamping itu, ESP membantu anda mendapatkan tona kulit sekata dan sangat baik untuk pengidap gasterik. berbentuk serbuk dan mudah diminum.


2. Perfomance Drink :Memberikan tenaga kepada otot dan sel dengan  dengan cepat, menggantikan air yang hilang . Ia mengimbangi dan membekalkan elektrolit dalam tubuh dan mengimbangi metabolisme air dalam tubuh. Ia mengandungi potassium, kalsium, sodium, phosphorus, magnesium dan chloride. 



Disamping itu, Perfomance Drink mengurangkan kehausan, mencegah penyahhidratan, melembabkan kulit dan kelihatan muda  /http://nikmathidupsihat.blogspot.com/

3. Mealshake : Mealshake adalah multivitamin berbentuk sebuk yang membekalkan  24 vitamin dan mineral yang penting seperti kalsium, iron, vitamin A, vitamin D, serat dan sebagai nya. Mealshake Shaklee berbentuk serbuk dan boleh diambil oleh semua peringkat umur. 

Saya sendiri mengamalkan Set ini sewaktu berpuasa dan Alhamdulillah, tidak terlalu letih sehingga sampai waktu berbuka. Kepada ibu-ibu menyusu, pastikan anda menjadikan Set ini sebagai teman rapat anda.  


Gabungan ketiga-tiga Supplement hebat ini Insyaallah akan memberikan rasa kenyang . Kurang rasa dahaga dan Insyaallah mampu memberikan tenaga sepanjang hari. 

Ini adalah salah satu ikhtiar untuk meningkatkan kualiti Ramadhan kita pada tahun ini. 

Pesan sekarang . Anda terus klik ke Link di bawah dan anda akan terus membuat PESANAN, PEMBAYARAN DAN BARANG AKAN DIHANTAR TERUS KEPADA ANDA.




Terus hubungi saya setelah membuat pesanan disini kerana anda akan diberi konsultasi secara percuma dan akan dimasukkan ke dalam 'secret group ' untuk pelanggan saya.

Jadi, jangan tunggu lagi.



Jika terdapat sebarang kemusykilan

Hubungi saya

Wahidah Azizan
#wahidahjutawanjelite
wa/tel :6012.469.8356
www.facebook.com/aminoyoki
nurwandah@yahoo.com




You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Arkib Blog

Hubungi Al-Fateh

Popular Posts