, , , , , , ,

Ostematrix Shaklee .. Kegilaan Apakah Ini Yang Menyebabkan Aku Risau

3:49 PM

Ostematrix Shaklee. Anda pernah dengar nama ini? Kegilaan apakah ini? kegilaan apakah yeng menyebabkan saya susah hati , risau dan kelam kabut.

 
Kenapa saya bagitahu anda?

 
saya tidak mahu anda ketinggalan untuk menjadi salah seorang yang  mendapatkan yang terbaik untuk tubuh anda.

 
Ramai yang mengalami masalah susah hendak membuang air besar. Tapi malu nak memberitahu sesiapa. Simpan sorang-sorang dan  akhirnya makan dalam. Silap haribulan buasir pun datang.

MASALAH SEMBELIT YANG KERAP TERJADI

 
Ramai yang ada masalah kebas dan sakit badan. Tapi malas nak ambik tindakan. Akhirnya badan melemau macam biskut masuk angin.

 
Ramai yang kerja penat sampai tak boleh tidur satu malam. sampai akhirnya tidur tak nyenyak bermalam-malam.

AKIBAT TIDUR YANG TIDAK BERKUALITI
 

 
Ramai ibu mengandung kebas kaki, sejuk kaki, tarik mengkarung, simpul mengkarung sampai mengkarung pun malu nak keluar akibat terlalu ramai orang yang asyik dengan mengkarung.

 
Jadi, kenapa anda biarkan masalah ini menghantui hidup anda? Bukan sahaja sehari  malah seminggu. Ada yang terseksa berbulan-bulan . Malah bertahun pun ada.

 
Malu nak cerita ? Malas nak cari jalan penyelesaian? Anda yang sedang membaca ketahuilah,tubuh badan kita ada hak untuk dijaga dan mendapatkesihatan yang baik.

 
Jadi, kenapa saya cakap,kegilaan apakah ini?

 

 
Ya, kebelakangan ini , pelanggan tak henti-henti mencari Ostematrix Shaklee untuk menyelesaikan masalah-masalah diatas. ternyata, supplement ini membantu memperbaiki kualiti kesihatan mereka yang telah mengamalkannya.

 
Memang menjadi kegilaan sehingga stok ditangan sentiasa licin dan saya risau kerana pelanggan hendak datang membeli Ostematrix secara tiba-tiba sedangkan stok ditangan baru sahaja dibeli orang.

 
Memang menjadi kegilaan sehingga saya telah menerima tempahan awal untuk balik raya nanti . (Pelanggan minta untuk saya simpan kerana mahu berjumpa terus dengan saya)

  

 

Antara  Fungsi Ostematrix juga adalah  

  • membina tulang dan gigi yang kuat.
  • membantu mengekalkan tekanan darah yang normal
  • Membantu dalam pengecutan otot dan pelancaran saraf
  • Membantu mengurangkan symptom-simptom senggugut seperti perut kembung, kekejangan, retensi air, mudah meradang dan kemurungan.
  • Baik untuk ibu menyusu
 

Kelebihan Ostematrix


1000 mg kalsium adalah dari sumber kalsium yang boleh diserap.

400mg Magnasium membantu untuk mengasimilasi kalsium ke dalam tulang dan sekaligus menguatkannya

 
BUKAN SEKADAR KALSIUM BIASA

Manakala 400iu Vitamin D meransang untuk  penyerapan kalsium. Tanpa kandungan yang betul akan menyebabkan Kalsium tidak diserap kedalam tubuh seperti yang sepatutnya.
 
Boron adalah antara komponen di dalam Ostematrix. Fungsi Boron adalah membantu dalam metabolism tulang.
 
Yang seterusnya adalah Mangan , tembaga dan zink. Ketiga-tiiga bahan ini penting bagi mengaktifkan enzim yang membantu didalam pembinaan dan kepadatan tulang.

Bagaimana Ostematrix Shaklee Bertindak mengatasi masalah diatas?

Antara element yang terdapat didalam adalah Magnesium. Ia  dikenali sebagai julap lembut iaitu   mineral yang penting untuk kesihatan kardiovaskular dan otot. Ia memberi kestabilan  pada dinding kolon membolehkan tindakan peristalsis biasa. Ia juga bertindak sebagai laksatif ringan dengan melonggarkan otot licin di dalam usus dan dengan membantu usus mengekalkan air. Ini seterusnya melembutkan najis dan membantu menggalakkan pergerakan usus lebih lancar.


Begitu juga dengan masalah tidak tidur lena atau masalah tidah boleh tidur. Kajian menunjukkan msalah ini berpunca dari kekurangan Magnesium . Ia membantu untuk otot lebih relaks dan akan memberi kesan kepada kualiti tidur yang lebih baik dan bersifat  anti strees..

http://pakar-cantik.blogspot.com

 
Kalsium yang diserap dengan  betul akan memberikan kesan terbaik. Menghilangkan rasa kebas -kebas dan juga sengal-sengal dibadan. Jika diambil sebelum tidur, anda akan dapat merasai kelegaan apabila bangun sahaja dari tidur. Semasa kita tidur, otot dalam badan meregang.Magnesium diperlukan untuk membantu otot mengecut dan relaks. Ini bermakna otot tidak mampu berehat tanpa magnesium yang sepatutnya berada untuk membantu otot.Ini adalah punca mengapa sesetengah dari kita tidak dapat mengalami tidur yang berkualiti.
 
 
Jadi, mengapa tunggu lagi? Mari dapatkan OsteMatrix Shaklee SEKARANG!!!
 
Kepentingan sumber kalsium,magnesium,zink dan sebagainya ternyata sangat penting untuk keperluan tubuh.
 
 
ATAU
 
 
 
ATAU
 
HUBUNGI SAYA SEKARANG UNTUK PESANAN
 
ANDA AKAN DIMASUKKAN KE GROUP KHAS PELANGGAN .
 
saya gembira mahu membantu anda!!
 
 
WAHIDAHAZIZAN
#wahidahjutawanjelite
012.469.8356
 
 
 
 






 


 
 
 

You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Arkib Blog

Hubungi Al-Fateh

Popular Posts