KISAH SAYA DENGAN VITAMIN KANAK-KANAK : MEALSHAKE SHAKLEE MULTIVITAMIN LENGKAP TERUTAMA BUAT KANAK-KANAK

11:49 PM



KISAH SAYA DENGAN VITAMIN KANAK-KANAK ;  MEALSHAKE SHAKLEE MULTIVITAMIN LENGKAP TERUTAMA BUAT KANAK-KANAK 


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera

Kita sedia maklum terdapat banyak vitamin kanak-kanak yang dijual dipasaran dengan pelbagai jenama dan harga. Vitamin kanak-kanak kebiasaannya akan dicari oleh ibu-ibu terutama untuk anak-anak yang kurang selera makan, kerap tidak sihat dan berpenyakit. Shaklee menawarkan vitamin kanak-kanak yang berbentuk serbuk dan mudah dibancuh. 

Mealshakee Shaklee adalah multivitamin berbentuk serbuk  yang membekalkan  24 vitamin dan mineral yang penting seperti kalsium, iron, vitamin A, vitamin D, serat dan sebagai nya. Walaupun ia mudah untuk diambil untuk kanak-kanak namun, ia sesuai diambil oleh semua peringkat umur juga seperti warga emas yang tidak lalu makan.

Dipetik dari Website Shaklee Mealshakes Shaklee merupakan sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan. Ia menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap sembilan asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik. Dan lagi, Meal Shakes Shaklee mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein termasuk essential dan  non-essential 


Shaklee memberi jaminan bahawa kesemua produk Shaklee yang dipasarkan di Malaysia adalah halal, selamat dan berkesan. Anda tentu mahu mendapatkan vitamin terbaik untuk anak-anak anda. 


MEALSHAKE SHAKLEE MULTIVITAMIN TERBAIK KANAK-KANAK


Pengalaman Saya

Setiap pagi biasanya saya akan memasukkan satu sudu kecil mealshake didalam susu anak-anak saya. Sebulan yang lalu, saya cuba untuk tidak memberikan mealshake kepada anak-anak untuk melihat perkembangan mereka tanpa makanan tambahan.

Melalui pemerhatian saya, kedua-dua anak perempuan kurang selera makan terutama anak bongsu dan ketiga-tiga mereka mudah terkena jangkitan selsema dan batuk.Disamping itu, seorang daripada anak saya didapati agak sukar membuang air besar. 
MASALAH SELSEMA SERING DIALAMI OLEH KANAK-KANAK


Pada pagi 18 September 2014, saya memberikan semula Mealshake kepada anak-anak dan mendapati selera makan kedua-dua anak perempuan meningkat . Ini dapat diperhatikan apabila saya menyediakan makan malam 18 September 2014, Nasi yang dimasak pada kuantiti yang sama sebelum ini tidak mencukupi. Mereka begitu berselera menikmati makan malam. Alhamdulillah!! syukur!!! Pada malam tersebut juga, anak yang sukar membuang air besar didapati lebih mudah membuang tanpa perlu meneran sehingga berpeluh-peluh dan mengeluarkan air mata. 

Mengapa Perlu Ambil Mealshake

Jika anda yakin anak-anak anda mendapat nutrisi dan makanan seimbang yang SECUKUPNYA anda tidak perlu memberikan sebarang vitamin.

Namun, kita sendiri maklum bahawa kanak-kanak ini memilih makanan dan seringkali sayur adalah antara makanan yang paling tidak digemari kanak-kanak.

sayur adalah antara makanan yang tidak digemari oleh kanak-kanak


Selain itu, zat dan nutrisi juga boleh hilang didalam proses masakan akibat terlalu panas dan sebagainya.

Kualiti makan yang masuk kedalam tubuh kanak-kanak ini sangat penting. Makan banyak bukan lah bererti mendapat zat dan khasiat yang secukupnya. Insyaallah Mealshake membantu untuk membekalkan nutrisi yang diperlukan oleh anak anda.


Berminat??

Pada pendapat saya, adalah tidak rugi bagi ibu-ibu diluar sana untuk mencuba Multivitamin terbaik ini untuk anak anda. Selain itu, ial juga boleh di amalkan oleh seisi rumah. 

Yang penting bagi kita supaya anak-anak menjalani hidup yang sihat. 

Sihat itu daripada Allah, namun, sebagai manusia kita mesti berdoa dan berusaha.

Jika berminat untuk membuat pesanan, boleh




jika berminat untuk mendapatkan produk Shaklee yang lain 

 atau hubungi saya

NURUL WAHIDAH AZIZAN
0124698356
nurwandah@yahoo.com
id:88561

Sebagai pelanggan saya, anda layak untuk mendapat konsultasi percuma 

Hanya dengan RM113 anda boleh mendapatkan satu canister Mealshake yang boleh tahan sehingga satu hingga 2 bulan mengikut kadar penggunaan.

Jika anda mendaftar sebagai ahli bersama saya anda layak mendapat potongan harga sehingga 10 % sehingga 25% untuk setiap produk Shaklee 

Hubungi saya sekarang untuk maklumat lanjut

NURUL WAHIDAH AZIZAN
0124698356
nurwandah@yahoo.com
id:88561

* This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any diseases.


You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Arkib Blog

Hubungi Al-Fateh

Popular Posts