Novel x de tajuk #episod3

4:20 AM

Eh.. motor ni x boleh stat plak. Adui..
Abeh mcm mn ni abah.

Jap abah tengok . Sambil2 abah tgk motor Honda Legen C70, Pakcik Hazim pon tolong sama.

Kobek punye kobek punye kobek masih x ok lagi.

Abah,kakak jalan dulu la. Pukul 11 ni   ade janji nk hantar vitamin dekat kastemer.Aku terpaksa jugak cakap.Takut x dan. Jam dah 9.45pg dah ni.

Tetibe Man datang.
Nah pinjam basikal adik aku. Bukan dekat ko nak berjalan tu.
Aku tgk je muke mamat bermulut longkang ni.Dalam hati aku kuang asam punye Man. Aku ingat kot die nak ofer hantar aku. Ceh..bg pinjam basikal je.. Tak lelaki sungguh.
Ko Nak ke tak nak?tetibe aku dengar suare die bercakap blakang aku.Aku bukanla tak boleh nak anta ko tapi naik lori ayam bapak aku.. ko tu nak ke...

Pengedar Shaklee Ipoh 0124698356
Mamat ni ajak aku naik lori ayam


Mamat ni.. kecik beso..kecik beso aku aku tengok die.
Aku terus ambik basikal.
Abah, kakak balik dulu.

Ida balik la dulu.. nanti Pakcik Hazim hanta abah lepas bawak motor pergi Kedai Uncle Lim.
Balik kayuh basikal penat juga. Berpeluh-peluh weh.

Lg 15 minit nak sampai rumah tiba2 aku rasa macam basikal ni gelong. Sekali aku tengok tayar die macam da kempis. Pancit kot.
Aku ingat nak tepon abah sekali bateri kong. Ape pon tak bleh. Ya Allah..apela ujian aku hari ni. Robbi Yassir wala tuassir..  Ya Allah mudahkan lah..
Leceh betui muka cantik3 kene tolak basikal. Kalau basikal aku memang aku tinggalkan je tepi jalan ni. Eh..ke ni memang Man nak.sabotaj aku.. huh..
Aku berjalan tak sampai 2 minit tiba3 tali kasut aku putus.. Part ni aku memang rasa nak nages. Dah kenape semua bende nak jahanam tah hari ni..


Sabo wida sabo.. tu je aku boleh cakap. Tp sumpah memang rasa nak jerit kuat2..
Kasut mmg dah teruk la pun. Dah 3 tahun.bape kali dah mak.suruh tuka. Tah..aku sayang. Ambik skali jahanam time ni..memang fantastik!!
Eh.. jam dah 10.30 ni.. (bersambung)

You Might Also Like

1 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Arkib Blog

Hubungi Al-Fateh

Popular Posts