Novel x de tajuk #episod4

6:27 AM

Adui..dan ke idak ni.. ade stengah jam.je lagi ni.
Nak cal x boleh nak wasep po. X boleh..huhu..

Ya Allah..mudahkanlah..bgla kastemer x marah..bagila kastemer x merajuk..bgla kastemer x lari..

Aku tolak.basikal kaki ayam plak tu. Kasut putus aku dah humban masuk semak.runsing betui. Simpan pon x de muzium nak terima.
Gigih aku tolak basikal ni balik rumah. Nasib bukan tengahari tapi boleh tahan berpeluh jugak la. Abes lemak. Dibakar tanpar rela. Bukan sikit duit aku nak membesokan badan aku ni ha... lemak la lemak...

10.45pg sampai rumah. Berlari aku masuk rumah. Tak basuh kaki pun. Menjerit mak tengok abes lantai penuh tapak kaki itam.
Ya Allah Ya Tuhanku..kamu kenapa kakak..buang tebiat ke ape..
Nanti la mak kite begosip.Kakak x dan dah ni.

Bende pertama aku buat bile masuk bilik..terus cas henpon samsung aku  yang dah pecah skrin.

Pengedar Shaklee Ipoh 0124698356
Hanpon Samsung pecah Skrin

Elok je aku on henpon.masuk.msg 1. Ada 5 missed call. Aku tgk no missed call. Hah.. mati aku..ni kastemer sure tunggu dah ni. Pastu tengok inbox .

"Cik wida.. sori saya x dapat jumpe pukul.11 pg ni.ada hal.saya cal.cik x dpt. Nnti sy call semula bila sy free."
Alhamdulillah..fuh lega
Terus baring atas katil. Letih ooo.
Elok je aku da reply sms kat kastemer td..ade msg baru masuk kat whatsapp. Tapi no aku x knal.

Pengirim tu anta gambar. Sorang prempuan tshirt biru,seluar hijau, tudung pink dengan kasut oren.Aku mcm pnah tgk tapi x ingat kat mana.

Pompuan tu tengah tolak basikal . X pakai...... hah.. belum.abes aku teka aku dah tahu sape pengirim..

Man!!!!! Ko.memang x sabar2 nak makan sliper jepun saiz 6 masak kicap.kan!!!!. 

You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Arkib Blog

Hubungi Al-Fateh

Popular Posts