,

Novel x de tajuk #episod6

10:35 PM

Petang tu aku dengan kak kin balik dalam hujan.
X dan nak standby ape.

Taiping ni... antara bende yang bes adalah kerap hujan. Antara tempat yang dapat taburan hujan paling banyak kat Malaysia ni..
Bile kerap kerap hujan..antara bende yg paling bes buat adelah tido. Berdoa pun boleh bes Sebab antara waktu makbul doa antaranya dalam waktu hujan.

Pengedar Shaklee Ipoh 0124698356
Antara waktu terbaik untuk berdoa


Lepas anta kak kin balik. Aku blk rumah trus. Sampai je rumah tengok budak budak nak ngaji dah penuh kat ruang tamu. Mak memang dari dulu nengajar budak ngaji.
Aku trus masuk pasal lencun satu badan...

Lepas Solat Isyak aku sambil3 tengok tv aku dengar adik mrnjerit dari dalam bilik.
Kakak!!! ade orang tepon..

Sape..

Repeat Paper Eco!! Jawab adik.
Kali ni aku kne sembur dengan abang yg tengah minum milo ais..
Abang!! Ko dah kenape bang sembur kakak ni..
Sambil aku berjalan masuk bilik nak jawab call.
Kawan ko nama dalam surat beranak repeat paper ke..hahhaha..berdekah3 die gelak.

Assalamualaikum.. ha.. repeat paper eco..aku mulakan perbualan..
Tergelak2 die menjawab salam aku..

Aku sihat je.. ni aku nak tanye sket pasal Alfalfa yang aku beli utk resdung hari tu..
Kenape weh..ko makan x ikot yang aku bgtau haritu. Aku membalas pertanyaaan repeat paper eco aka yan. Aku dengan Yan repeat paper Eco masa sem 3. Susah kut Eco.Aku x paham lecturer ajar ape pasai salu tido dalam kelas....hoho.memang menanggung akibat la sampai kene repeat.



Alfalfa tu aku makan aku jadi kerap kencing weh.. badan pun gatai gatai. Aku rasa nak stop la . Tak tahan ni..

Ohhh.... itu ke.. tu healing crisis ni. Sementara badan nak.biasa.lagipun tu kire proses detox tu.badan da dapat macam2..jd kne servise sket.Bagi clear ko punye usus..

Ko sabar sket . Minum air mencukupi. 25 kg  perlu satu liter air. Kolo kurang minum lagi teruk weh.macam mana vitamin nak serap kolo air x cukup. Ambik vitamin ni mmg nak banyak minum air.

Pengedar Shaklee Ipoh 0124698356
Minum air mencukupi 

Lepas dah terang semua. Yan paham. Dulu da bgtau tapi bile dah hadap macam risau sket la..

Kastemer biasala..macam2 soalan .tapi aku ok je. Lagi3 kastemer sendiri. Sebolahnye nak derang paham bebetul. Dapat manfaat bile da beli vitamin. Bukan main biar mcm tu je.
Lepas  aku keluar bilik.aku tengok abang ade lagi.kat luar. Tengah tengok cite Transfomers. Ntah ape la yang disuke sangat.
Abang.. cite2 ko nak jadi Transfomers ke ..haha.
Die baling bantal kat aku.

Wei..lebih baik jadi Transfomers dari repeat paper. Die gelak besar .
Bengang plak aku dengar abang aku ni.
Eleh..abang tu pon bukan pandai sangat Maths. Lg pun repeat..biasa la.bukan berkudis pon.aku menjawab la jugak.. nak la jugak bela diri.

Abang kat U x penah repeat Maths tau x.. dengan muke bangge cakap kt aku.
Ha.. yang ni aku marah..

Abangggggg... ko g Mesir blajar Quran memang la x de paper Maths. Dah x ambik mana pulak nak repeat.
Senyum je abang.

X de idea la tu nak balas cakap aku.
Bang..kakak masuk bilik dulula..ngantok.
Ko ni membute.. jr kejenye.
Aku malas nak menjawab..masuk bilik tido trus..
Hujan lebat plak.heaven!!!
(Bersambung)

You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Arkib Blog

Hubungi Al-Fateh

Popular Posts