,

Cara Menghilangkan Parut Kulit Yang Susah Nak Hilang Sampai Hilang Rasa Keyakinan Diri

8:26 AM

Assalamualaikum



Hai semua! Apa Khabar?



Saya mendoakan hari-hari anda ceria dan penuh dengan kegembiraan

Insyaallah Entry kali ni tentang cara hilangkan parut yang boleh menyebabkan hilang keyakinan diri dan boleh  menyebabkan terpaksa mengeluarkan wang yang banyak oleh kerana nak mendapatkan wajah yang cantik.

Mari ikuti kisah dibawah tentang kisah seorang isteri 

***********************

Saat terdengar lafaz sah dari Kadi dan saksi yang menikahkan saya dan Amran (bukan nama sebenar) menyebabkan air mata saya berlinangan. Bersyukur akhirnya pernikahan ini berjalan seperti yang dirancangkan.. 

Selama 8 tahun berumahtangga kami dikurniakan 3 orang cahaya mata. Kehidupan kami juga Alhamdulillah lebih baik. Amran yang dulu seorang kerani biasa kini menjawat jawatan sebagai seorang pegawai setelah berjaya menyambung pengajian di peringkai Ijazah secara PJJ. Perkahwinan ini bahagia dan gembira.

Sehinggalah pada suatu hari, anak2 kami terkena demam campak. Dimulai dengan anak sulung yang berumur 6 tahun akibat berjangkit dari kawan-kawan di Tadika. Akhirnya berjangkit pada anak- anak yang berumur 4  dan 1 tahun .

Saya sebagai ibu sungguh merasa sedih melihat anak2 menangis, bergaru dan berada dalam keadaan tidak selesa. Pelbagai kaedah saya dan suami usahakan untuk kesembuhan anak-anak ini . 

Alhamdulillah setelah hampir 5 minggu, barulah anak-anak sembuh keseluruhannya . Lepas seorang baru nak sihat, berjangkit pula pada lagi seorang. Maka, ia berlarutan sehingga 5 minggu.

Selepas semuanya sihat, rutin kehidupan berlaku seperti biasa. Anak-anak mula ke sekolah dan saya kembali bekerja. Sepanjang anak sy dijangkiti demam campak, saya terpaksa meminta cuti panjang .  Mujurlah majikan memahami. Saya bekerja sebagai pembantu tukang jahit disebuah butik. 

Seminggu selepas saya bekerja semula, badan saya mulai gatal dan gelembung-gelembung air mula memenuhi badan,muka dan kebanyakan tempat. Ya.. saya dijangkiti demam campak akhirnya.

Setelah sembuh, parut-parut sangat banyak terutama memenuhi ruang muka sehingga hilang keyakinan . Muka bertambah teruk setelah saya menggaru hampir keseluruhan bahagian badab termasuk muka.

Tiada komen dari suami. Namun, saya menjadi rendah diri dan berasa segan terutama apabila hendak berhadapan dengan suami. Saya menjadi pendiam dan seolah-olah cuba menjauhkan diri dari suami.

*********************
Untuk kes diatas, apa yang kebanyakan orang buat  ?

1) Beli satu minyak yang katanya sangat mujarab untuk menghilangkan parut. 

2)cari produk.yang cepat gile claim boleh hilangkan parut dengan cept yang kadang- kadang menyebabkan kulit terbakar, tak sesuai dan menyebabkan jadi lebih teruk.

3)Pakai bedak sejuk

***************

Apa yang terjadi diatas lebih kurang kisahnya seperti puan didalam video dibawah. Saksikan




..................
Ubat Chicken Pox Dewasa Sampai Dia Jadi Miss Universe Semula from iReach HD on Vimeo.

Apa yang boleh saya cadangkan untuk Puan diatas ialah 

Cuba Makan Vitamin Semulajadi Shaklee sama aseperti yang dilakukan oleh wanita didalam video klip diatas. Dijamin selamat. Insyaallah.


Apa yang saya mahu cadangkan?


i )B complex 


12 Vitamin B didalam B complex membantu mengurangkan stress 

ii )vitamin E complex


Kandungan 400iu vit E membantu melembapkan kulit


iii)vitamin C


Memberi warna sekata pada kulit wajah dan mencerahkan secara semula jadi

iv) Energizing Soy Protein


membina tisu-tisu baru untuk kulit menjadikan kulit anda lebih cerah dan lebih remaja

v)GLA Complex

Memberikan impak  "glowing " pada wajah anda. berseri kemerah-merahan



Jika anda mahukan yang terbaik untuk yang tersayang, mahu hilangkan parut , Jangan lupa cari saya

Salam Sayang
0124698356
nurwandah@yahoo.com

You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Arkib Blog

Hubungi Al-Fateh

Popular Posts