, , , , , , , , , ,

Subhanallah !! Kebesaran Allah Yang Ditemui Dalam Produk Shaklee

12:12 AM

Assalamualaikum semua

Apa khabar? anda sihat? Merujuk kepada perkongsian kami di grup beberapa hari lepas  ingin saya kongsikan rahsia tumbuhan alam yang terdapat dalam Vitamin Shaklee yang mendapat permintaan hangat dari pelbagai lapisan masyarakat.

Allah menjadikan alam ini dengan pelbagai makhluk dan  tumbuh-tumbuhan . Dimana, jika digunakan secara berhemah dapat memberikan manfaat yang terbaik untuk seisi alam.

Subhanallah..begitu banyak kebesaran Allah yang terdapat pada produk Shaklee yang tentu sekali anda akan teruja apabila membacanya.

Tumbuh-tumbuhan & Haiwan Yang Terlibat Dalam Menghasilkan Produk Shaklee


Jagung

Pengedar Shaklee Ipoh 0124698356
Jangung Digunakan dalam penghasilan Vitamin C, AJHT dan Dish Wash



  • Ekstrak jagung digunakan dalam penghasilan Vitamin C Sustain Release . Dengan menggunakan jagung sebagai bahan utama, ia tidak memberikan kesan sakit perut atau kurang selesa selepas pengambilan Vitamin
  • Ia juga turut digunakan didalam penghasilan Dish Wash (pencuci pinggan ) dan juga Basic H ia menjadikan pencuci tersebut selamat pada tangan  dan tidak memberi kerengsaan kepada kulit.
  • Didalam AJHT juga terdapat ekstrak jagung yang berfungsi dalam meningkatkan  kesan kusyen kepada sendi-sendi yang sakit.

Labu

Pengedar Shaklee Ipoh 0124698356
Antara Makanan Yang DiGemari Rasulullah

  • Labu adalah makanan kegemaran Rasulullullah. Didalam Shaklee, labu adalah bahan utama yang terdapat didalam Nutriferon . Ia membantu meningkatkan sistem imune kepada kita.

Bawang Putih

Pengedar Shaklee Ipoh 0124698356
Bawang Putih Pahit Kalau Dikunyah Begitu Sahaja

  • Bawang putih bertindak sebagai antibiotik semulajadi. Garlic Complex  Shaklee turut diperbuat daripada bawang putih yang dapat memberikan khasiat yang sama iaitu antibiotik semulajadi, menghilangkan angin dan loya.

Kacang Soya


  • Soya terkandung didalam Energizing Soy Protein . Kacang Soya yang digunakan adalah soya yang tidak diubah genetik iaitu NON GMO. Seperti kita tahu produk GMO memberikan kesan bahaya kepada mereka yang mengambilnya antaranya seperti mningkatkan risiko penyakit, sel-sel mudah termusnah dan banyak lagi.
  • Soya juga turut terkandung didalam Lecthin dimana ia menyumbang sumber utama kolina. Kolina merupakan asetkolina neutrotrasnmiter yang terlibat dalam penghantaran mesej ke otak dan sistem saraf.

Anggur

Pengedar Shaklee Ipoh 0124698356
Anggur Antara Buah - Buahan Yang Disebut DiDalam Al-Qurah

  • Anggur digunakan didalam pembuatan Vivix adalah anggur Muscadien atau dikenali sebagai anggur muskat . Saiz anggur dia besar bola golf . kalau kita nak beli sekilo pun hampir mencecah ratusan ringgit . Didalam al-quran turut menyebut tentang anggur .  Anggur Muskat  ini berfungsi untuk membantu kekal muda serta baik untuk mereka yang mengalami masalah kardiovaskular.
  • Biji anggur juga digunakan didalam penghasilan Vitamin E . Vitamin E berkemampuan menangkal radikal bebas 20 kali lebih tinggi , mencegah stok, anti kanser dan membantu melembapkan kulit wajah
banyangkanlah hanya dengan Anggur dapat membantu memberi kesihatan yang baik, meningkatkan kualiti kesihatan . Tidak Allah jadikan sesuatu dengan sia-sia.

Ikan

Pengedar Shaklee Ipoh 0124698356
Ikan Salmon Laut Dalam Menjadi Pilihan dalam Penghasilan Omega Guard

  • Omega Guard dihasilkan daripada ikan Salmon laut dalam yang berkualiti tinggi. Ikan laut dalam ternyata jauh dari pencemaran dan berkualiti tinggi. Kalau kita nak pergi sendiri tangkap ikan dan buat Omega, saya tak tahu berapa lama masa yang diperlukan. Penyulingan dilakukan  sebanyak 3 kali untuk  mengasingkan mekuri-mekuri bebas dan kita hanya menerima minyak ikan tulin tanpa perlu bersusah payah.
  • Sisik ikan merah laut  adalah antara bahan utama dalam pembuatan Collagen Shaklee. Ia sangat ringan dan mudah serap dan dicerna  didalam usus. Molekul yang dihasilkan sangat halus Collegen sangat baik untuk kulit, sakit sendi , meningkatkan ketebalan rambut dan banyak lagi.
Selain yang diatas banyak lagi tumbuh-tumbuhan yang digunakan didalam penghasilan produk Shaklee.

Maha Suci Allah yang menciptakan pelbagai tumbuh-tumbuhan dan haiwan yang boleh dimanfaatkan oleh manusia.

Terlalu banyak lagi nikmat Allah yang tidak terhitung . Ini adalah secubit diantara kejadian Allah yang sangat mengagumkan dan memberi jutaan manfaat kepada manusia. 

Shaklee menghasilkan tanaman tanpa menggukan racun, pengawet , paraben serta bahan-bahan yang membahayakan kesihatan Insyaallah. 

Jika anda berminat untuk mendapatkan segala jenis macam vitamin daripada saya, hubungi saya .

Konsultasi percuma khas untuk pelanggan saya

saya gembira membantu anda

Wahidah Azizan
012.469.83.56
nurwandah@yahoo.com
fanpage : Kedai Wahidah
Ig : Wahidahazizan












You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Arkib Blog

Hubungi Al-Fateh

Popular Posts