Cabaran Dalam Berbisnes Yang Buat saya Mula Faham Tentang Sesuatu

2:36 AM

Assalamualaikum


Dihari berbahagia ini..cewahh saja nak kongsi cerita dengan pembaca sekalian.


Kita tengok orang kaya , rumah besar, duit banyak ... Wahhh kagum kan!


Lagi -lagi yang kaya tu stok-stok boleh zakat sampai puluh-puluh ribu.


Boleh bagi derma sampai juta-juta.


Kadang-kadang kita ni siap melabel lagi orang kaya tapi kedekut, orang kaya tapi tapi tak tolong .




Nak cari duit bukan senang kan.


Teringin saya kongsi sikit sebanyak yang saya lalui sepanjang dok juai macam -macam ni. Lagi-lagi Shaklee.

Jadi ahli shaklee  0124698356
Setiap bisnes pasti ada risiko


Order



Bila kita promote, lama-lama Insyaallah, dengan usaha yang berterusan, produk yang baik dan Allah izinkan, pasti akan datang banyak pelanggan dari ceruk rantau. Best dapat kenal macma -macam orang.
Tapi bila dah ada pelanggan, mesti nak kena ada follou up. Lagi-lagi Shaklee adalah Produk makanan kesihatan. Sebolehnya nak pelanggan tu dapat yang terbaik


Ambil Stok



Stok kadang-kadang order online. Kadang-kadang g branch.. Ada satu ketika, hujan..kereta parkir jauh. Ada 2 kotak Vitamin dan beberapa plastik . Anak pulak nak berdukung. Aduiiii time tu rasa nak jadi transfomers. Ada beberapa orang offer nak bawakkan barang. Tapi saya tak berminat nak susahkan diorang.




(bersambung)

You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Arkib Blog

Hubungi Al-Fateh

Popular Posts