Macam Mana Shaklee Bantu Ubah Hidup Saya?

10:05 PM

Assalamualaikum

Tajuk macam gempak kan mcm mana Shaklee ubah hidup saya?
Allah telah ubah hidup saya melalui ujian ujian hidup dan juga melalui Shaklee.

Dulu memang langsung tak tahu apa apa pun pasal vitamin. Tapi saya kenal Shaklee sebab mak saya dulu dulu memang member Shaklee masa saya sekolah rendah.

Pengedar Shaklee Ipoh
Shaklee bertahan di Malaysia lebih 50 Tahun


Dalam Shaklee ni banyak benda sangat yang kita boleh belajar.


1.Tentang Vitamin tu sendiri

2.Kajian  kajian yang di jalankan pada tiap tiap vitamin.
3.Menggali ilmu tentang tumbuh-tumbuhan yang telah  Allah yang ciptakan yang digunakan sebagai bahan dalam pembuatan vitamin semulajadi terbaik .
4.Ilmu Marketing 
5.Amalan Rohani
6.Konsinstensi
7.Berani Untuk Belajar Pelbagai Ilmu baru sejajar dengan kemajuan teknologi.
8.Persahabatan
9.Keyakinan Diri dan Potensi Sebenar
10.Keluar dari Kepompong.


Masa mula -mula saya join Shaklee, saya masuk percuma sebab masa tu, belian saya sehingga 200uv.

Mengorak bisnes di Facebook kemudian belajar sedikit sebanyak tentang blog,buat Fanpage dan Alhamdulillah saya punyai Channel di Youtube :Wahidah Azizan. Kesemua medium diatas Alhamdulillah membantu saya mendapatkan orang orang untuk saya bantu dari segi kesihatan.


Kalau dulu rasa malu nak promot.Tapi berpegang pada kata kata mentor, produk ini adalah produk terbaik.Kita mesti bantu orang untuk dapatkan produk selamat. Mee segera yang memang sah sah ada kesan sampingan pun orang beli.Inikan pulak Vitamin yang sebenarnya dah jadi keperluan kepada kita.

Sejauh mana selamatnya Vitamin Shaklee?Nanti saya akan kupas dalam artikel yang lain.


Agen Shaklee Ipoh 0124698356
Produk selamat dan semulajadi


Yang penting dalam Shaklee, anda join grup yang betul. Kumpulan yang saya naungi ini antara yang mempunyai paling ramai leader leader terbaik.

Kami tidak diajar untuk membuat pinjaman dan beli beribu-ribu stok semata mata untuk mengejar mata. Kami tidak diajar dengki kan pesaing.Kami diajar bersaing secara sihat. Bermodalkan RM68.90 anda sudah boleh mendaftar sebagai ahli dan sudah boleh mula mempromosikan Shaklee?

Mudah? Tiada perniagaan yang mudah.Jika hendak berjaya, anda mesti memberi komitmen terbaik,bersungguh-sungguh dan sentiasa merujuk mentor jika terdapat kemusykilan

Berkat tunjuk ajar mentor mentor, saya memperolehi beberapa award sepanjang 4 tahun didalam menceburi bisnes ini.

Impian


Kalau dulu tak berani nak berimpian besar.Sekarang saya ada macam macam Impian untuk Keluarga dan anak anak saya..

Alhamdulillah untuk pertama kali dalam hidup dengan menggunakan bonus Shaklee, saya dapat bawa mak abah dan anak anak saya  ke Beijing dimana Kos keseluruhan dapat saya tanggung.

Mudah mudahan saya dapat membawa mereka ke lain lain tempat yang mereka ingin pergi.

pengedar shaklee ipoh 0124698356
Kenangan menunaikan umrah dengan bonus Shaklee

Alhamdulillah saya juga menggunakan slip bonus Shaklee untuk menampung sokongan dalam pembelian rumah pertama saya. Saya sendiri tidak menyangka.

Rezeki anak anak dan keluarga juga berkat doa semua Alhamdulillah sangat membantu mengubah hidup saya.

Tidak berhenti belajar, kesungguhan,ikhlas dalam memberi konsultasi kepada pelanggan dan bertawakal adalah sangat dituntut dalam bisnes ini.Shaklee bukan bisnes goyang kaki, 5 tahun pertama adalah masa yang anda perlu struggle tapi percayalah hasil nya sangat manis.

Agen Shaklee ipoh 0124698356
Shaklee adalah Syarikat yang mengeluarkan vitamin dan produk penjagaan diri dan kebersihan


Jika anda mahu upgrade diri,kewangan,semangat, ini adalah medannya.

Saya tunggu anda menjadi sebahagian daripada keluar Alfateh Warrior (susur galur Naila,iReach,Euphoria).

Agen Shaklee Ipoh 0124698356
 Alfateh Warrior sejak 2012


Bertindak Sekarang!Jangan tunggu lagi. Saya gembira membantu anda!


Wahidah Azizan

0124698356
nurwandah@yahoo.com
Fanpage:Kedai Wahidah
Youtube : Wahidah Azizan
Ig : wahidahazizan


Saya adalah Pengedar Shaklee Malaysia.Perkhidmatan pos ke seluruh Malaysia.

Pengedar Shaklee Ipoh,Agen Shaklee Ipoh,Cod Shaklee Ipoh.
Pengedar Shaklee Taiping,Agen Shaklee Taiping dan Cod Shaklee Taiping

You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Arkib Blog

Hubungi Al-Fateh

Popular Posts